Οικογενειακό road trip στις Άλπεις με Camper Van [part 2]

Συνέχεια από εδώ

Φύγαμε για Δολομίτες

Έχουμε ήδη καλύψει το πρώτο μισό του ταξιδιού μας και η δεύτερη εβδομάδα, μας βρίσκει στην Ιταλία. Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, στο Νότιο Τιρόλο και στους Δολομίτες. Την πρώτη βραδιά, μείναμε σε ένα κάμπινγκ στην κοιλάδα Βενόστα, με την πιο ινσταγκραμμική πισίνα και τα χιονισμένα βουνά να μας περιβάλλουν.

Η απογευματινή βροχή δεν μας επέτρεψε να τη χαρούμε βέβαια όσο θα θέλαμε, αλλά δεν πτοούμαστε. Η ένατη μέρα, αφιερώθηκε σε οικογενειακό hiking στους Bolzano (για πρώτη φορά δεν τα πήγαμε και άσχημα) αφού το κάμπινγκ μας ήταν μέσα στους Δολομίτες, με καταπληκτικές διαδρομές όλων των επιπέδων.

Φτάσαμε Αυστρία

10η μέρα κιόλας και φτάνουμε στην Αυστρία. Επιλέξαμε να μείνουμε στο Hollersbach, ένα χωριουδάκι στην περιφέρεια Zell am See. Αυτό έγινε από τους αγαπημένους σταθμούς των κοριτσιών μου, χάρη στο κουνελάκι που είχαν σαν κατοικίδιο στο κάμπινγκ αλλά και την πιο όμορφη παιδική χαρά σε λίμνη, που μπορείς να φανταστείς!

Κολύμπι και σπορ σε λίμνη στη Γερμανία

Μέρα 11η και φτάνουμε στη Γερμανία. Διαμονή στη λίμνη Chiemsee, γνωστή για τα σπορ της και δεν θα χάναμε την ευκαιρία να νοικιάσουμε ένα sup για να απολαύσουμε τη λίμνη από μέσα.

Επισκεφθήκαμε ένα θεματικό πάρκο

Τη 12η μέρα, ακόμη στη Γερμανία και διαμονή στο Ruhpolding αυτή τη φορά, για να κλείσουμε με τον πιο όμορφο τρόπο για τις μικρές μας το ταξίδι αυτό: επίσκεψη στο θεματικό πάρκο Freizeitpark Ruhpolding, για το οποίο θα αφιερώσω νέα, ξεχωριστή ανάρτηση.

Την επόμενη μέρα κι ενώ το ταξίδι μας έχει πάρει την τελική ευθεία, βρισκόμαστε ξανά στην Αυστρία και συγκεκριμένα στην πόλη του μεγάλου Mozart. Μία ονειρεμένη πόλη που αξίζει σίγουρα να την επισκεφτούμε ξανά και να της δώσουμε περισσότερο χρόνο.

Από την Αυστρία και συγκεκριμένα το Seewalchen, μπροστά στη λίμνη Wallersee, όπου μείναμε την τελευταία βραδιά, πήραμε και το δρόμο της επιστροφής προς Μόναχο, για να παραδώσουμε το αυτοκινούμενο και να οδεύσουμε προς το αεροδρόμιο για τον γυρισμό στην Αθήνα…γεμάτοι εικόνες, εμπειρίες, αλλά και αυτή την περίεργη αίσθηση που ενώ λυπάσαι γιατί αφήνεις τους ονειρεμένους αυτούς τόπους, παράλληλα χαίρεσαι που θα επιστρέψεις στη βάση σου.

Tips για road trip

Λίγες ακόμη πληροφορίες για εσένα που σκέφτεσαι να κάνεις ένα road trip με camper van (και αυτοκίνητο γενικότερα):
-Σε σχέση με ένα οδικό ταξίδι με αυτοκίνητο και διαμονή σε ξενοδοχείο, συμφέρει καλύτερα με van. Ειδικά αν ψάχνεις δωμάτιο, σπίτι, ξενοδοχείο για 4 άτομα… συν το φαγητό που στο van έχεις τη δυνατότητα να μαγειρεύεις ενώ αν μείνεις σε ξενοδοχείο, πρέπει να τρως μονίμως έξω.

-Χρειάζεται να δίνεις μεγάλη προσοχή στις πινακίδες που δείχνουν το όριο ύψους και πλάτους, κυρίως σε παλιές πόλεις με χαμηλά τούνελ. Χρειάστηκε να αλλάξουμε διαδρομή 3-4 φορές λόγω του όγκου μας.

-Σε Αυστρία και Ελβετία, πληρώνεις τη vignetta, ένα ειδικό τέλος για να κινείσαι στο εθνικό οδικό τους δίκτυο.

-Αν αναρωτιέσαι για τον καθαρισμό της τουαλέτας:  η τουαλέτα είναι χημική φυσικά. Έχει ένα δοχείο (σαν μπετόνι θα το χαρακτήριζα) που είχες πρόσβαση έξω από το van. Ανοίγεις πορτάκι, βγάζεις σωληνάκι που συνδέει τη λεκάνη, βιδώνεις καπάκι και το πας βόλτα (έχει πτυσσόμενο χερούλι και ρόδες) στο ειδικό σημείο κάθε κάμπινγκ. Όταν το επανατοποθετείς, πριν την πρώτη χρήση βάζεις το ειδικό μπλε υγρό (είναι αυτό που διαλύει τα πάντα).

-Σχετικά με τη στάθμευση για την επίσκεψη σε μεγάλες πόλεις, υπάρχουν πάρκινγκ για αυτοκινούμενα. Πoλλές φορές εξυπηρετούν και τα πάρκινγκ πολυκαταστημάτων και super market.

Ελπίζω να βοηθήθηκες έστω και λίγο στον προγραμματισμό ενός μελλοντικού σου αντίστοιχου ταξιδιού ή έστω να σε έκανα να ονειρευτείς.
Είμαι εδώ για να απαντήσω σε κάθε απορία σου σχετικά με ένα τέτοιο ταξίδι.

Τα φιλιά μου,
Decofairy

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.