Η πρώτη εντύπωση…διακόσμηση καταστημάτων.

Η πρώτη εντύπωση που λαμβάνει ο δέκτης-πελάτης από ένα κατάστημα,είναι τόσο σημαντική όσο το εξώφυλλο ενός περιοδικού. Η γρήγορη αναφορά των περιεχομένων ενός τεύχους παραλληλίζεται με την σωστή και περιληπτική προβολή των προϊόντων στην βιτρίνα του καταστήματος, ώστε ο περαστικός να λάβει τα πρώτα μηνύματα που θα τον οδηγήσουν στο εσωτερικό του.

  

Ιδανικός τρόπος στησίματος της βιτρίνας, αποδεικνύεται ναι μεν αυτός που δίνει τη μεγαλύτερη ποικιλία των προϊόντων, αλλά κυρίως αυτός που τα αναδεικνύει. Τα χρώματα, τα υλικά και ο φωτισμός είναι τα κυρίαρχα στοιχεία που θα δώσουν το τελικό αποτέλεσμα. Αντίστοιχα και η πρόσοψη του καταστήματος, θα πρέπει να ταιριάζει με το προϊόν. Άρα σε ένα κλασσικό προϊόν δεν προσαρμόζουμε μία funky πρόσοψη, αλλά δουλεύουμε με υλικά διαχρονικά που διατηρούν το ύφος τους κλασσικό στο χρόνο, σηματοδοτώντας το αντικείμενο. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν μέσα και έξω από το μαγαζί, βασιζόμενα στην “ψυχολογία των χρωμάτων”.

Εάν θέλουμε για παράδειγμα να προσελκήσουμε τον πελάτη για τα οικονομικά μας προϊόντα, θα κινηθούμε στους τόνους του πορτοκαλί. Εάν θέλουμε να τονίσουμε την μοναδικότητά τους θα δουλέψουμε με το χρυσό. Για αντρικά προϊόντα επιλέγουμε το καφέ ή το μπλε, ενώ για γυναικεία, ιδανικοί είναι οι τόνοι του κόκκινου και του μωβ. Τα αυτοκόλλητα με πρωτότυπα σχήματα που τοποθετούνται στις τζαμαρίες των βιτρινών είναι μία σχετικά νέα μόδα που διαμορφώνει την πρώτη εντύπωση, δημιουργώντας εντυπωσιακά και μοναδικά εφέ που μπορούν να αλλάζουν κάθε τόσο, χωρίς ιδιαίτερο κόστος.

 

                  

 Στις βιτρίνες όπως επίσης και στο εσωτερικό του χώρου, οι ταπετσαρίες είναι ένα διακοσμητικό στοιχείο που επιστρέφει με το maximum των δυνατοτήτων του, βοηθώντας στην πραγματοποίηση εντυπωσιακών αποτελεσμάτων για την πρώτη και όχι μόνο εντύπωση.

 Η είσοδος του χώρου, είναι επίσης σημαντικό να σηματοδοτείται. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη διαφορετικότητα των υλικών στο δάπεδο(π.χ. ψηφίδες, laminate,ψηφιακές εκτυπώσεις, κ.ά.), με τον φωτισμό (σποτς,οπτικές ίνες, κρυφοί φωτισμοί, κ.ά.), με ζωηρότερα χρώματα από τον κυρίως χώρο, και άλλους τρόπους που εξαρτώνται από την κάτοψη του εκάστοτε καταστήματος.

   выбор экшен камерымгновенные счет на займы банковскийtranslate do you speak english to russian

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.