Σπάσε τη γλάστρα!

broken_pot_decofairy (2)Μια καλημέρα αλλιώτικη από τις άλλες θα σου πω σήμερα, μια που είναι η πρώτη μας (σχεδόν) μετά το διάλειμμα των διακοπών μας. Καλώς σε βρήκα και ετοιμάσου για την καθημερινή μας παρεούλα και πάλι!
Η σημερινή ανάρτηση, αφορά κυρίως τους ζημιάρηδες της παρέας και μέσα σε αυτούς κι εγώ. Παίζοντας τις προάλλες μπάλα με τη Φεγγαρένια, έσπασα μία γλάστρα, από τις παραδοσιακές, τις πήλινες, ξέρεις. Αν και έχουν κυκλοφορήσει στο εμπόριο πολύ όμορφες πλαστικές που και οικονομικές είναι και ιδιαίτερα χρώματα έχουν, εγώ λατρεύω αυτές τις κεραμικές, που φέρνουν στο μυαλό παιδικές αναμνήσεις από τα εργαστήρια κεραμικής στην Αίγινα, που κάθε καλοκαίρι με πήγαιναν οι γονείς μου για να διαλέξω τον κουμπαρά της χρονιάς. Αυτόν που κατά τη διάρκεια των διακοπών κι ανάμεσα στις βουτιές, χρωμάτιζα με τις νερομπογιές μου.
Στο θέμα μας τώρα. Αναζητώντας τρόπο για το ισχυρότερο κόλλημα της γλάστρας, έπεσα πάνω σε μία ανάρτηση σκανδιναβικού περιοδικού που έδειχνε τρόπους διακόσμησης αυτών των σπασμένων γλαστρών. Τόσο πολύ ενθουσιάστηκα, που αναζητώ τρόπο να σπάσω ιδανικά μερικές ακόμη γλάστρες! Δημιουργίες τόπων για νεράιδες, μη σου πω και για μικρά στρουμφάκια. Όπως και να’χει είναι πολύ ιδιαίτερες κι ανυπομονώ να βρω το χρόνο για  τη δημιουργία τους.
broken_pot_decofairy (6) broken_pot_decofairy (5) broken_pot_decofairy (1)
Εκτός από τις εικόνες που σου δείχνω, μπορείς να πάρεις κι άλλες ιδέες από τον αντίστοιχο πίνακα στο pinterest και να μην ξεχάσεις να με ακολουθήσεις γιατί πολλές μαγικές εικόνες διακόσμησης ανεβαίνουν κάθε τόσο.
broken_pot_decofairy (3) broken_pot_decofairy (7)Τα φιλιά μου & καλά σπασίματα!
Decofairy
fairy-new

4 Comments

on “Σπάσε τη γλάστρα!
4 Comments on “Σπάσε τη γλάστρα!
  1. Πολύ γλυκά γραμμένο το κείμενο (φέρνει αναμνήσεις, μιλάει για αγαπημένα πρόσωπα διαφορετικών γενιών) και πολύ χαριτωμένες οι ιδέες. Ανναστέλλα, μας έλειψαν πολύ οι ιδέες και τα …συναισθήματά σου. Καλό μικρό υπόλοιπο του καλοκαιριού σε όλους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *